About Me

Win RAR အေၾကာင္း


Win RAR အေၾကာင္း


ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ Win RAR အေၾကာင္းေလးအနည္းငယ္ေရး ေပးခ်င္ပါတယ္။ အမ်ားစုလည္း သိၿပီးသား ျဖစ္ေနၾကသလို မသိေသးတဲ႔သူေတြလည္း အဆင္ေျပေျပနဲ႔ အသံုးျပဳႏုိင္ေအာင္ရည္ရြယ္ပါတယ္။ အဓိကကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖိုင္ေတြကို ျဖည္တဲ႔ေနရာမွာ အဓိကျပႆနာေလးျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြနဲ႔ကို အေသးစိတ္တစ္ဆင္႔ျခင္း ရွင္းျပေပးသြားပါ႔မယ္။ သိၿပီးသားသူေတြကေတာ႔ သည္းခံေပးပါခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔စၿပီး စခြဲတဲ႔ အပိုင္းကိုအရင္ဆံုး ၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ။ ေအာက္မွာၾကည္႔လိုက္ပါ။
ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္႔ဆီက Wifi Hack တဲ႔ Tool ေလးကို အရင္ဆံုးစၿပီးခြဲပါမယ္။ ပံုမွာၾကည္႔လိုက္ပါ။

ဒီေကာင္ေလးရဲ႕ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 963 MB ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အခု 5 ပိုင္းလိုခ်င္တယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ အခု ငါးပိုင္းရေအာင္ တစ္ပုိင္းကို 190 နဲ႔ 200 MB ေလာက္ခဲြရမယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ အခုေနာက္တစ္ဆင္႔ထပ္ၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ..


ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္ခုျပထားပါတယ္။ ပထမဆံုးတစ္ခု Add to archive ဆိုတာက တိုက္ရိုက္တစ္ခါတည္း ခြဲခ်ေပးႏုိင္တာပါ။ ေအာက္ကျမွားေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီဖိုင္ေလးကို တစ္ခါတည္း နဲ႔ ဖိုလ္ဒါေလးထဲကို ထည္႔ေပးၿပီးခြဲေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အခု Add to archive ကေနသြားမယ္ဗ်ာ။ ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါ.
ပံုမွာၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Archive Format မွာ ႏွစ္မ်ိဳးသံုးလို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က်န္တာ မေျပာျပေတာ႔ပါဘူး။ အဓိကက်တဲ႔ ခြဲတာနဲ႔ ျပန္ေပါင္းတာကိုပဲေျပာျပသြားပါ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အခု RAR ဖိုင္နဲ႔ လိုခ်င္တယ္ေပါ႔ဗ်ာ.။ RAR ေတြမွာ ေနာက္ဆံုး Update ျဖစ္လာတာနဲ႔ သံုးရတာေတြလည္းပိုၿပီး အဆင္ေျပလာတာကို ေတြ႔ရမွာပါ။ အရင္ထြက္တဲ႔ RAR ေတြမွာ ေနာက္မွာျပထားတဲ႔ MB ဆိုတာေလးမပါပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ အခုကၽြန္ေတာ္သံုးေနတဲ႔ Update ေလးမွာေတာ႔ပါလာပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုဒ္မွာလည္း တင္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ထပ္ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ အလြယ္ဆံုးနည္းနဲ႔ေပါ႔ဗ်ာ။ Volume မွာ 200 ေပးၿပီး Size မွာ MB ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေအာက္မွာၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။


ဒီလိုပါပါတယ္။ GB အထိခြဲလို႔ရပါတယ္။ တစ္ကယ္လို႔ အေရွ႕ပိုင္းထြက္ထားတဲ႔ RAR ေလးေတြမွာ မပါခဲ႔ဘူးဆိုရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ Byte နဲ႔လည္းခြဲလို႔ရသလို 200MB ဆိုၿပီး တစ္ခါတည္းအကြက္ထဲမွာ ရိုက္ထည္႔ေပးရင္လည္း ရပါတယ္။ Byte နဲ႔ခြဲမယ္ဆိုရင္ေတာ႔  ကၽြန္ေတာ္တို႔ 200 ကိုအရင္ဆံုးရိုက္ထည္႔လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ေတာ႔ ေနာက္ကေန 0 ေျခာက္လံုးရိုက္ထည္႔ေပးရပါမယ္။  ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ 1 Mb =1000000B နဲ႔ညီလို႔ပါ။ 200 000 000 အခုလိုရိုက္ထည္႔ေပးရပါမယ္။ ဒါကေတာ႔တြက္ရမွာေပါ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ေတာ႔ 200 MB လို႔ရိုက္ထည္႔လိုက္ပါတယ္။ အဆင္ေျပပါတယ္။ အခုခြဲမယ္ဗ်ာ။ေနာက္တစ္ဆင္႔ကိုၾကည္႔လိုက္ပါ။

Bottom 2

ေဝဖန္အႀကံျပဳလိုပါက

Ĭ