About Me

Drive Letters ေလးေတြကို ေဖ်ာက္ျပီး သံုးခ်င္သူမ်ားအတြက္


Drive Letters ေလးေတြကို ေဖ်ာက္ျပီး သံုးခ်င္သူမ်ားအတြက္



အခု ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပမဲ့ နည္းေလးကေတာ့  မိမိတို႔ ကြန္ပ်ဴတာမွာ ရွိတဲ့ Drive Letter ေလးေတြကို ေဖ်ာက္ထားျပီး သံုးခ်င္တဲ့ သူေတြအတြက္ပါ .. ပံုမွန္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ကြန္ပ်ဴတာရဲ႕ Partation ေတြမွာ Drive Letter ေတြကို  C , D , E ,F .. အစရွိသည္ျဖင့္ ေပးထားေလ့ ရွိပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ အဲ့ဒီ Letter ေလးေတြကို ေဖ်ာက္ျပီး သံုးခ်င္တယ္ ဆိုရင္ အခုကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ေျပာျပ ေပးထားတဲ့ နည္းလမ္းေလး အတိုင္း လုိက္လုပ္ေပးလိုက္ ယံုပါပဲ .. 

အရင္ဆံုး My Computer ကို ဖြင့္လိုက္ပါ .. ျပီးရင္ Windows Explorer ရဲ႕ Organize ကိုသြားလိုက္ပါ .. ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြနဲ႔လည္း ျပေပးထားပါတယ္ .. 


ေအာက္ကပံုအတိုင္း Folder Option ေလးပြင့္လာျပီ ဆိုရင္ Show drive letters မွာရွိတဲ့ အမွန္ျခစ္ေလးကို ျဖဳတ္ေပး လိုက္ယံုပါပဲ .. တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႕ Drive Letters ေလးေတြကို ျပန္ေဖာ္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ Show drive letters ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ အမွန္ျခစ္ေလး ျပန္ေပးလိုက္ ယံုပါပဲ .. ျပီးရင္ေတာ့ Apply >> OK ေပးလိုက္ယံုပါပဲ ..

အားလံုးပဲ အဆင္ေျပၾကပါေစ .. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ ..

Bottom 2

ေဝဖန္အႀကံျပဳလိုပါက

Ĭ